Poznaj sposoby na wprowadzenie innowacji w biznesie!

W dobie powszechnie panującej konkurencyjności, każdy detal może zaważyć o sukcesie. Prowadzisz punkt handlowo-usługowy? Zapewnij swoim klientom pełnie możliwości!

Dlaczego warto postawić na innowacje?

Czasem mała zmiana może dać wielkie skutki – to zdanie sprawdza się również w świecie biznesu. Polacy są społeczeństwem, które coraz bardziej przekonuje się m.in. do płatności bezgotówkowych. Z najnowszych badań wynika, że prawie 60% respondentów jako preferowaną metodę płatności podaje transakcje bezgotówkowe. Oznacza to jedno, że przedsiębiorcy powinni odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów – niestety wciąż w wielu placówkach nie można dokonać płatności bezgotówkowej (szczególnie w mniejszych miejscowościach sklepy nie mają terminali płatniczych). Wielu przedsiębiorców obawia się tej innowacji ze względu na koszty związane z zakupem sprzętu oraz abonamentem za świadczenie usług (transakcje bezgotówkowe). Dowiedz się jak sprawnie wprowadzić innowację i zdobyć przewagę rynkową!

Darmowe terminale płatnicze, czyli nowy wymiar innowacji

W przypadku przedsiębiorców otwartych na innowacje powstał program, który może ich wesprzeć we wdrożeniu. Program Polska Bezgotówkowa kierowany jest do mikro i małych przedsiębiorców. Jego główny celem jest upowszechnianie oraz rozwój płatności bezgotówkowych w Polsce. Dzięki temu przedsiębiorca zainteresowany wdrożeniem innowacji (płatności bezgotówkowe) może skorzystać z programu i otrzymać darmowe terminale płatnicze (nawet do trzech sztuk), dodatkowo Fundacja Polska Bezgotówkowa (odpowiedzialna za program) pokryje koszty związane ze świadczenie usługi (abonament za płatności bezgotówkowe) przez 12 miesięcy. Więcej informacji na temat Programu Polska Bezgotówkowa znajdziesz na stronie bezgotowki.pl https://bezgotowki.pl/o-programie/.

Program Polska Bezgotówkowa (kto może wziąć udział?)

Fundacja Polska Bezgotówkowa wspiera przedsiębiorców, którzy zakwalifikują się do programu:
- przedsiębiorca przez ostatnie 12 miesięcy nie korzystał z terminali płatniczych w swoich punktach handlowo-usługowych
- przedsiębiorca nie posiada więcej niż 5 punktów handlowo-usługowych
- nie jest franczyzobiorcą
- nie jest operatorem automatów vendingowych oraz innych urządzeń samoobsługowych